Bestelling, bezorging, bezorgkosten en levering.
Bestellingen kunnen alleen via de internetsite worden geplaatst. Gelrebloem hanteert geen minimum bestelbedrag.
Aflevering door Gelrebloem vindt plaats door afgifte aan de vervoerder PostNL (voorheen TNT post). De verzendkosten zijn afhankelijk van de gewenste manier van verzenden en het gewicht van de envelop of het pakket (inclusief verpakkingsmateriaal). Op basis van het gewicht, de afmeting en het land wordt door de webshop uitgerekend hoe uw artikelen verzonden worden en wat de kosten daarvan zijn. Indien u bijzondere vervoerswensen heeft komen de extra kosten voor uw rekening. Alle bestellingen worden op het opgegeven adres afgeleverd.
De goederen worden in opdracht van u en voor uw rekening en risico vervoerd. Gelrebloem besteedt de verzendingen uit aan TNT. Gelrebloem is niet gerechtelijk verantwoordelijk voor de integriteit van de afleverwijze van de door u bestelde producten. Gelrebloem is niet aansprakelijk voor diefstal en of beschadiging tijdens de verzending.
U ontvangt een e-mail wanneer de bestelling door ons in behandeling is genomen en wanneer deze verzonden is. Indien u niet aanwezig bent ten tijde van de bezorging door PostNL kunt u het pakket nog drie weken lang ophalen bij het postkantoor bij u in de buurt.
De levertijd is afhankelijk van het moment waarop de betaling bij ons binnen is. Vanaf dat moment duurt het in de regel ongeveer 2 werkdagen voordat uw bestelling wordt verzonden. Het kan in sommige gevallen echter een aantal dagen duren voordat wij bestellingen kunnen verwerken – denk hierbij aan weekenden, feestdagen en vakanties. Wij doen onze uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk af te handelen.
Vertraging
Als uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft, maar u heeft uw pakket nog niet ontvangen, dan kunt u het beste nog enkele werkdagen wachten. PostNL doet in uitzonderlijke gevallen iets langer over de verwerking van een bestelling. In plaats van 24 uur kan dit een aantal dagen langer duren. Indien u uw bestelling drie werkdagen na verzending nog niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@gelrebloem.nl.
Afkoelingsperiode / Retourzending.
Mocht u onverhoopt een artikel willen ruilen of retourneren, dan kan dat. U hebt het recht om een artikel binnen 7 werkdagen na de feitelijke levering na overleg met ons terug te sturen. Het artikel moet ongeschonden zijn en de retourzending dient in dezelfde verpakking plaats te vinden als waarin deze geleverd is. Retourzending van een product is alleen mogelijk met toestemming van Gelrebloem. Zonder voorafgaand akkoord, worden geen producten teruggenomen, neem dus via e-mail contact met ons op.
De verzendkosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper. Ongefrankeerde rertourzendingen en rembours zendingen worden niet geaccepteerd. Als u het bedrag al hebt betaald, zal dit verminderd met de verzendkosten, binnen 14 dagen na feitelijke ontvangst van de retourzending terug worden gestort op de rekening van de koper. Na de periode van 7 dagen kan de aankoop niet meer worden geruild of teruggestuurd.
Het retouradres (NA 15 SEPTEMBER!) is:
GELREBLOEM Quiltstoffen, Klaas Woltjerweg 41 ZUIDBROEK (staat ook op het u toegezonden pakket).
Let op: Op maat afgeknipte en/of gesneden stoffen, artikelen die in de aanbieding zijn, boeken en patronen kunnen niet worden geruild.
Verzendingen naar alle landen in de EU vinden plaats via PostNL.
|